lobke0094.reismee.nl

Voorbedreidingen

Hallo allemaal!


Hierbij mijn eerste berichtje. Allereerst een super mooi 2014 gewenst natuurlijk!


Nou nog een paar nachtjes en dan is het zo ver. Lobke gaat naar de andere kant van de wereld.


Ik heb mijn koffer gepakt en als het goed is is alles geregeld, behalve dat ik nog moet inchecken dan.


Oja en een heeeel goed en dik boek kopen. Want ik moet maar liefst 11 uur wachten in Taiwan op mijn vlucht naar Auckland.. Hopen dat er een lekkere luie stoel te vinden is op dat vliegveld dus haha.


Morgen komen er nog gezellig vriendinnen langs om een 'laatste'borrel te drinken. Zaterdag nog de laatste dingetjes inpakken en dan ben ik er klaar voor!


Althans dat denk ik.. haha. Mams is haast nog zenuwachtiger dan ik. Maar bij mij dringt het volgensmij nog niet echt door. Ik hoor van iedereen dat de tijd voorbij vliegt, dus dan moet t vast wel goed komen! haha


Zondag vlieg ik om 13:20 vanaf schiphol eerst naar Taiwan. Daar heb ik dus een tussenstop en dan vlieg ik via een tankstop in Australie door naar Auckland. Daar heb ik 4 dagen een orrientatie van de au pair organisatie. En dan heb ik 10 januari mijn binnenlandse vlucht naar Wellington. En daar word ik dan opgehaald door de familie (Hight genaamd) waar ik 5,5 maand verblijf. Ik heb al leuk contact met een mede reisgenootje (maar zij heeft een andere vlucht helaas). En bij aankomst gaan we samen een hapje eten.


Nou dit was mijn eerste berichtje vanuit Nederland, de volgende zal uit Nieuw Zeeland komen!

Wink

Liefs lob

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!